|
Post by Wendy on Apr 12, 2004 16:18:08 GMT -5
Je kan in je profiel kiezen voor: I have my own pic. Daar kan je de url van een plaatje inzetten.
|
|
|
Post by goudvink on Apr 12, 2004 16:27:00 GMT -5
Ja maar ik heb er een in een map mijn afbeeldingen die ik leuk vind maar ik krijg hem er niet op.Ik ben wel eens een site tegen gekomen daar kan de de funktie bladeren gebruiken om hem te zoeken en hem daar in te zetten ,dat mis ik hier een beetje.En ik heb geen website .Goudvink/MJ
|
|
|
Post by Wendy on Apr 13, 2004 10:35:01 GMT -5
|
|
|
Post by n8vlindertje on Apr 14, 2004 9:44:14 GMT -5
Hoe kan ik bv een lijn onder mijn berichtjes krijgen dus net zoiets als hierboven. En kan ik ook bv mijn font veranderen? En hoe kan ik een smilie in mijn bericht krijgen. Groetjes Vlindertje
|
|
|
Post by Wendy on Apr 14, 2004 10:13:26 GMT -5
Hoe kan ik bv een lijn onder mijn berichtjes krijgen dus net zoiets als hierboven. En kan ik ook bv mijn font veranderen? En hoe kan ik een smilie in mijn bericht krijgen. Groetjes Vlindertje Je kunt een tekst onder ieder berichtje krijgen door naar je profiel te gaan en iets neer te zetten bij signature. Een smilie staat gewoon boven het messagevenster als je een berichtje post. Font veranderen wil, geloof ik, niet lukken. Wendy.
|
|
|
Post by n8vlindertje on Apr 14, 2004 11:00:28 GMT -5
Dank voor je antwoord.Maar ik bedoel ipv een signature net zo'n soort lijn als jij hebt(die wavende smilies) En bij mij staan er geen smilies maar dat komt:Add Smileys: Your browser is not compatible with our extra feature buttons. .Zal wel komen doordat ik een mac heb Groetjes Vlindertje
|
|
catharina
Dingbat
ik hoop dat ik meer in deze puzzel zie!!
|
Post by catharina on Sept 3, 2004 3:10:28 GMT -5
Hee, hallo, Ik heb ook geprobeerd mijn huidige avatar te vervangen door een nieuwe, maar nadat ik de url ingevuld heb en op change profile heb gedrukt, komt toch de "oude"avatar weer in het scherm? ?
|
|
|
Post by Wendy on Sept 3, 2004 6:39:42 GMT -5
Heb je het vakje aangevinkt dat staat voor "I have my own pic" ?
|
|
catharina
Dingbat
|
Post by catharina on Sept 20, 2004 7:56:02 GMT -5
Beetje late reactie van mij, maar ja, ik heb dat vakje aangevinkt, heb mijn bestaande avatar uitgezet door blank te kiezen, maar ook dat helpt niet. Heb je het vakje aangevinkt dat staat voor "I have my own pic" ?
|
|
|
Post by Wendy on Sept 20, 2004 8:14:41 GMT -5
@ Catharina: Ik heb gezien dat het vakje bij I have my own pic bij jou niet aangevinkt staat... Als je me even een mailtje stuurt met de url van het plaatje dat je wil gebruiken, doe ik het wel even voor je... Wendy.
|
|
catharina
Dingbat
|
Post by catharina on Sept 20, 2004 16:33:02 GMT -5
ik wil het je best sturen, maar ik had het aangevinkt, url ingevoerd en op profiel veranderen gedrukt en dan komt de oude situatie weer terug zal ik maar zeggen. maar goed ik geef je www. en de rest groetjes @ Catharina: Ik heb gezien dat het vakje bij I have my own pic bij jou niet aangevinkt staat... Als je me even een mailtje stuurt met de url van het plaatje dat je wil gebruiken, doe ik het wel even voor je... Wendy.
|
|
|
Post by Wendy on Sept 21, 2004 1:51:54 GMT -5
Ik heb 'm er op gezet. Hij is leuk, joh! Groetjes, Wendy.
|
|
catharina
Dingbat
|
Post by catharina on Sept 21, 2004 12:50:45 GMT -5
Ik ben er helemaal blij mee!! bedankt Ik heb 'm er op gezet. Hij is leuk, joh! Groetjes, Wendy.
|
|
|
Post by s10eke on Sept 22, 2004 1:40:43 GMT -5
Het is mij nu ook gelukt ;D
|
|